Առողջ ապրելակերպ
Նյութեր, Իրադարձություններ
13 նոյ 2017
Նախաճաշին՝ շիլա, աշխատանքի վայրում՝ մեկ բաժակ սուրճ, ընդմիջմանը՝ բուտերբրոդ, ընթացքում նաև միրգ, իսկ երեկոյան՝ մակարոնեղեն: Եթե ցանկանում եք ունենալ կատարյալ քաշ, ապա պետք է հստակ գիտակցեք ինչ եք ուտում օրվա ընթացքում: Ամենահարմար տարբերակը գրի առնելն է՝ սկսած նախուտեստներից մինչև օրվա ճաշերը: Պարզապես անհրաժեշտ է փոքրիկ նոթատետր պահել գրի առնելու այս ամենը:
06 նոյ 2017
Հնարավոր է, որ դուք այն մարդկանցից եք, որ նույնիսկ ուտելով ամենաառողջ սնունդը՝ այդպես էլ չեք նիհարում: Այո, գուցե, ձեր սննդակարգը ամենաառողջն է, սակայն դա չի նշանակում է, որ այն կալորիաներով հարուստ չէ (հիանալի օրինակ է ընկույզը): Իրականում միակ ուտելիքը, որ կարող եք անսահմանափակ ուտել և չգիրանալ կանաչեղեն է: Իսկ մնացածի վրա պետք է ուշադրություն դարձնել, եթե իսկապես ցանկանում եք քաշ կորցնել կամ այրել ճարպերը:
23 հոկտ 2017
“Runtastic” – ում մարքեթինգի գլխավոր մասնագետ Ստեֆանի Փիթերսոնը կիսվում է իր փորձով: Ավստրիայում անցկացրած ժամանակաշրջանում նա յուրաքանչյուր եռամսյակ կազմակերպում և գրաֆիկ էր կազմում, որն, իսկապես, արդարեցնում էր սպասելիքները: Նա տարին չորս անգամ իր առջև դնում է նպատակներ, կենտրոնանում այդ նպատակների վրա, այնուհետև անցնում աշխատանքի:
16 հոկտ 2017
Ամենևին էլ պարտադիր չէ լինել մարաթոնյան վազորդ, որպեսզի տառապեք սովորական վազքի վնասվածքներից, ինչպես սրունքային կոտրվածքները կամ ծնկի սարսափելի ցավերը: Վազորդների համար վտանգավոր գործոններ են մարզանքի գրաֆիկի մեջ փոփոխությունները, ոչ սովորական մարզանքները, ընդհանուր ֆիզիկական վիճակը և նույնիսկ լարվածությունը:
1 2 3 4
Սպորտային նորություններ