Առողջ ապրելակերպ
Նյութեր, Իրադարձություններ
04 դեկտ 2018
Իհարկե, հեշտ է վազել հիանալի եղանակին, սակայն իսկական չեմպիոները ձմռանն են դառնում: Ցուրտ ջերմաստիճանին վազելը նպաստում է մարզավիճակին, ինչպես նաև գարնանային մարզումների գլխավոր սկիզբն է: Այնուամենայնիվ, շատերն են վախենում հաղթահարել ձմեռային ցուրտը և խոնավ եղանակը: Բայց սա չի կարող խոչընդոտ հանդիսանալ ձեզ համար: Դուք միշտ պետք է հետևողական լինեք ձեր հիմնական մարզումներին՝ մտապահելով հետևյալ կարգախոսը. «Չկա վատ եղանակ, միայն պետք է ճիշտ հագուստ կրել»: Անհրաժեշտ է այնպես հագնվել, որպեսզի դիմանաք ձմռան ցրտին: Այս խորհուրդները կօգնեն ձմռանը դրսում մարզվելիս ցրտերին դիմակայելուն:
20 նոյ 2017
Հետադարձ հայացք գցելով 30-40 տարի առաջվա և այսօրվա մարզիկների վրա՝ ակնհայտորեն նկատում ենք մարզանքի ձևերի և գրաֆիկների տարբերությունը: Դեռևս տարիներ առաջ վազորդների համար առաջնահերթ էին երկար մղոններով վազքը և ծանր մարզումները, իսկ սնունդը պարզապես միջոց էր վերականգնելու մարմինը հաջորդ մարզումների համար, այդ թվում բանանը և մի շիշ ջուրը նրանց բավարար էր մրցավազքի կամ մարզանքի ընթացքում:
13 նոյ 2017
Նախաճաշին՝ շիլա, աշխատանքի վայրում՝ մեկ բաժակ սուրճ, ընդմիջմանը՝ բուտերբրոդ, ընթացքում նաև միրգ, իսկ երեկոյան՝ մակարոնեղեն: Եթե ցանկանում եք ունենալ կատարյալ քաշ, ապա պետք է հստակ գիտակցեք ինչ եք ուտում օրվա ընթացքում: Ամենահարմար տարբերակը գրի առնելն է՝ սկսած նախուտեստներից մինչև օրվա ճաշերը: Պարզապես անհրաժեշտ է փոքրիկ նոթատետր պահել գրի առնելու այս ամենը:
06 նոյ 2017
Հնարավոր է, որ դուք այն մարդկանցից եք, որ նույնիսկ ուտելով ամենաառողջ սնունդը՝ այդպես էլ չեք նիհարում: Այո, գուցե, ձեր սննդակարգը ամենաառողջն է, սակայն դա չի նշանակում է, որ այն կալորիաներով հարուստ չէ (հիանալի օրինակ է ընկույզը): Իրականում միակ ուտելիքը, որ կարող եք անսահմանափակ ուտել և չգիրանալ կանաչեղեն է: Իսկ մնացածի վրա պետք է ուշադրություն դարձնել, եթե իսկապես ցանկանում եք քաշ կորցնել կամ այրել ճարպերը:
1 2 3 4
Սպորտային նորություններ