Առողջ ապրելակերպ
Նյութեր, Իրադարձություններ
18 դեկտ 2017
Ուժեղ գլխացավ, պարանոցի, ծնոտի ցավ: Բոլորին էլ հայտնի է, որ սրանք սթրեսի նշաններ են: Երբ սթրես եք ապրում, օրգանիզմը սկսում է «պայքարը» և սկսում է արձակել այնպիսի հորմոններ, ինչպես օրինակ ադրենալին և կորտիզոլ: Շնչառությունը արագանում է, իսկ սիրտը սկսում է արագ աշխատել: Այս ֆիզիոլոգիական փոփոխությունները հաճախ ուղեկցվում եմ գլխացավերով և մկանների լարվածությամբ, որոնք ամենևին էլ տեղին չեն զբաղված օրերին: Այս ամենը գիտակցելով՝ անհրաժեշտ է ժամանակին կանխել սթրեսի ֆիզիկական ախտանիշները:
11 դեկտ 2017
Երբ ջերմաստիճանը նվազում է, մրսածության և հիվանդանալու հավանականությունը մեծանում է: Սակայն ինչպե՞ս կարող եք կանխել հիվանդությունը: Իհարկե, կատարել շատ վարժություններ, չմրսել և ունենալ կանոնավոր սննդակարգ: Եվ, ահա ստորև կներկայացվեն 5 վիտամին, որոնք կարևոր են ձմռանը, և թե ինչպես լրացնել վիտամինների պակասը:
04 դեկտ 2018
Իհարկե, հեշտ է վազել հիանալի եղանակին, սակայն իսկական չեմպիոները ձմռանն են դառնում: Ցուրտ ջերմաստիճանին վազելը նպաստում է մարզավիճակին, ինչպես նաև գարնանային մարզումների գլխավոր սկիզբն է: Այնուամենայնիվ, շատերն են վախենում հաղթահարել ձմեռային ցուրտը և խոնավ եղանակը: Բայց սա չի կարող խոչընդոտ հանդիսանալ ձեզ համար: Դուք միշտ պետք է հետևողական լինեք ձեր հիմնական մարզումներին՝ մտապահելով հետևյալ կարգախոսը. «Չկա վատ եղանակ, միայն պետք է ճիշտ հագուստ կրել»: Անհրաժեշտ է այնպես հագնվել, որպեսզի դիմանաք ձմռան ցրտին: Այս խորհուրդները կօգնեն ձմռանը դրսում մարզվելիս ցրտերին դիմակայելուն:
20 նոյ 2017
Հետադարձ հայացք գցելով 30-40 տարի առաջվա և այսօրվա մարզիկների վրա՝ ակնհայտորեն նկատում ենք մարզանքի ձևերի և գրաֆիկների տարբերությունը: Դեռևս տարիներ առաջ վազորդների համար առաջնահերթ էին երկար մղոններով վազքը և ծանր մարզումները, իսկ սնունդը պարզապես միջոց էր վերականգնելու մարմինը հաջորդ մարզումների համար, այդ թվում բանանը և մի շիշ ջուրը նրանց բավարար էր մրցավազքի կամ մարզանքի ընթացքում:
1 2 3 4
Սպորտային նորություններ