Վազք՝ առավոտյան, թե երեկոյան
Վազքը շատ օգտակար է առողջության համար: Բայց եթե դուք վարում եք դասընթացներ ճիշտ ժամանակին, ապա դրանք ավելի արդյունավետ կլինեն: Որքան ժամանակ է պահանջվում առաջադրվել: Այս հարցին ոչ ոք ճշգրիտ եւ բացարձակ ճիշտ պատասխան չի տա: Ամեն ինչ կախված կլինի ձեր մարմնի բնութագրերից, ինչպես նաեւ հետապնդվող նպատակներից:

Առավոտյան առաջընթաց

  • Քաշը կորցնելու համար օգտակար է: Ընթացքում վազում, մարմինը նախ սկսում է այրել գլյուկոզա, եւ միայն այն ժամանակ անցնում է մշակման ճարպային ավանդների. Իսկ առավոտյան գլյուկոզայի մակարդակը ամենացածրն է, որպեսզի ճարպերը ակտիվորեն այրվի:
  • Առավոտյան ճամփորդությունը կօգնի խթանել եւ բարձրացնել կենսունակությունը:
  • Առավոտյան օդն ամենալավն է, ուստի վազքը օգտակար կլինի առողջության համար:
  • Առավոտյան ժամերին (մոտավորապես ժամը 7-ի սահմաններում) փողոցներում մարդիկ այնքան էլ շատ չեն, եւ շատերը համարվում են նաեւ առավելություն:
  • Արթնանալուց անմիջապես հետո վազելը ստրես է այն մարդու համար, ով ժամանակ չունի լիովին արթնանալ: Նման դասընթացները կարող են մեծացնել ճնշման եւ մարմնի ջերմաստիճանը, ինչպես նաեւ առաջացնել արագ սրտի բաբախյուն:
  • Առավոտյան վազում, ոչ բոլորն էլ բավարար ժամանակ ունեն, քանի որ շատերը պետք է արթնանան, պատրաստ լինեն աշխատանքի, հագնվեն երեխաներին եւ կատարեն բազմաթիվ այլ պարտականություններ:

Վազում է կեսօրին

Եթե ​​ցանկանում եք պարզել, թե երբ է ավելի լավը գործելու, ապա ձեզ հետաքրքրում է, որ մարդու մարմնի գագաթներից մեկը ընկնում է 11-ից 12 ժամվա ընդմիջմանը: Այսինքն, օրվա վազքը ճիշտ կլինի ֆիզիոլոգիական տեսանկյունից: Բացի այդ, այս պահին, մեզանից շատերը ժամանակ չունեն հոգնելու: Սակայն ոչ բոլորն են այդպիսի վազք տալիս, շատ դեպքերում, աշխատանքի կամ ամենօրյա գործունեության պատճառով: 

Երեկոյան մրցավազք. Առավելություններ եւ թերություններ

  • Երեկոյան մարմինը սթրես չի ունենա, ուստի վազք չի լինի մեծ բեռ:
  • Դուք կարող եք հեռացնել սթրեսը օրվա աշխատանքի արդյունքում, շեղել վատ մտքերից:
  • Սա օգտակար է սրտանոթային եւ շնչառական համակարգի աշխատանքների համար:
  • Գործունեության մեկ այլ գագաթնակետը ընկնում է 16: 00-ից մինչեւ 18: 00-ն ընկած ժամանակահատվածում, ուստի բավականին հեշտ կլինի:
  • Շատերը երեկոյան շատ հոգնած են: Եվ ծանր օրվա աշխատանքից հետո վազելը ոչ միայն շատ բարդ է, այլեւ շատ վնասակար, քանի որ բոլոր համակարգերը եւ օրգանները արդեն իսկ բառացիորեն աշխատում են կրելու համար:
  • Եթե ​​դուք չափազանց ուշ եք անցնում, ուրեմն վտանգ կա վրդովմունքն առաջացնելու համար: Այս դեպքում դուք կանգնած եք անքնությունից:
  • Երեկոյան փողոցներում կան շատ մարդիկ, ոմանք ամաչում են:
  • Երեկոյան օդը չի կարելի անվանում մաքուր, այն ունի շատ արտանետվող գազ, գործարանների արտանետումներ:

Որոշեք օպտիմալ ժամանակն ինքներդ ձեզ համար եւ սկսեք վազք: