Այսօր

Գրասենյակի ադմինիստրատոր

  24 Փետրվար 2021  143 դիտում
Գրասենյակի ադմինիստրատոր

HAYKABERD FOUNDATION-ն աշխատանքի է հրավիրում գրասենյակի ադմինիստրատորի։


Վերջնաժամկետ՝ 25 Մարտ 2021

Աշխատանքի պայմաններ՝ Մշտական

Կատեգորիա՝ Ադմինիստրատիվ/օֆիսային

Աշխատանքի տեսակը՝ Ամբողջ դրույք

Գտնվելու վայրը՝ Երևան

Աշխատանքի նկարագրություն

Աշխատանքի ենք հրավիրում գրասենյակի ադմինիստրատորի։

Աշխատանքային պարտականություններ

  • Գրասենյակի հետ հետադարձ կապի ապահովում հեռախոսի, էլէկտրոնային հասցեի, սոց․ կայքերի միջոցով
  • Գրասենյակի ապահովում անհրաժեշտ պարագաներով
  • Հարցազրույցների կազմակերպում (նոր աշատակիցների որոնում, թափուր հաստիքի տեղադրում և այլն)
  • Պաշտոնական սոց․ կայքերի վարում (անհրաժեշտության դեպքում)
  • Գրասենյակի աշխատանքային աղյուսակների վարում

Անհրաժեշտ հմտություններ

  • Բաձրագուն կրթություն հարակից ոլորտում
  • Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն (բանավոր և գրավոր խոսք)
  • Գրասենյակային ադմինիստրատորի/օֆիս-մենեջերի աշխատանքային փորձը կդիտվի որպես առավելություն
  • Համակարգչի՝ գրասենյակային ծրագրերի վարժ իմացություն (GSuite և այլն)
  • Մեծ ծավալի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն
  • Պարտաճանաչություն, մանրուքների հանդեպ ուշադրություն, մարդկանց հետ ազատ և գրագետ շփվելու կարողություն, աշխատասիրություն

Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը: Միջին մակարդակ

Լրացուցիչ տեղեկություն

Դիմեք օնլայն staff.am-ի միջոցով և հետևեք ձեր դիմումի ողջ ընթացքին։


Մասնագիտական հմտություններ

Բիզնեսի կառավարում

Վարչական դատավարութուն

MS Office

Անձնական հմտություններ

Ուշադիր

Ներկայացման հմտություններ

Նպատակասլաց

Որոշումների կայացում

Թեմայի մեջ

Տեղեկատու

Ֆեյսբուքյան էջ